Lite jobbigt med läxor, men det går fortfarande bra!

Har varit bedrövligt inaktiv här på sidan. Sorry för det.
Jaja, jag tänkte skriva lite om hur det är här nu i alla fall på gymnasiet.

Jag går trots allt på naturvetenskapsprogrammet och vi har matte 5 gånger under 4 dagar varje vecka. Låter omöjligt, men det är väl så fallet är på naturprogrammet.
Vi har haft cirka 4 test än så länge om jag inte har räknat fel nu och på alla dem testen har det gått otroligt bra. Jag har lyckats få antingen över 80% rätt, eller 100% rätt på dessa test.
Hur som helst, dem testen som jag pratar om är bara en bunt med repetitioner, vilket inte ska förväxlas med prov. Vilket vi kommer ha lite före höstlovet.

Hat-ämnena just nu är två lektioner som det ser ut än så länge. Historia, eftersom jag är totalt urusel på det och jag förstår nästan inte ett dugg över vad vi ens läser om. Och om redan två veckor så har vi prov på detta!
Ett annat ämne som jag gärna skulle vela bli av med så fort som möjligt är Naturkunskap A. Det blev skit direkt när jag helt o hållet missade en av våra viktigaste lektioner, så nu ligger jag efter utan någonting att göra och vår lärare verkar inte göra så mycket åt det heller...
Ett annat ämne där all hat (eller snällare sagt, ogillande) ligger på själva läraren är snubben som undervisar oss i Kemi. Alla verkar av någon anledning tycka att han är så himla rolig, tvärtom är det jag tycker. Han är fjantig och slösar bara lektionstid med sitt... Vad man nu ska kalla det...

I alla fall, det går bra än så länge. Det är huvudsaken.
Lite väl mycket läxor, men det har man ändå räknat med.
Måste sluta skriva nu tyvärr, men ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0