Stressigt, men gör inget åt det!

Allvarligt talat, på fredag är det den sista bildlektionen, och jag har även tänkt att vara på en extralektion på onsdag för att kunna fixa till det hela lite mer, men det duger självklart inte bara sådär, för jag måste också jobba lite hemma, men det har jag inte gjort!
Och så ska jag snart uppträda inför storpublik om bara ett par veckor, och det är redan bestämt (enligt mig själv) att jag ska spela på en helt egen låt, men jag har inte tänkt ut ackord, och jag hade också tänkt att provspela under halva tiden av extrapasset på musiken.
Och så ska vi springa 2,5km imorgon på idrotten, och jag har verkligen satsat för att få höjt betyg på idrotten, men vad har jag istället gjort idag? Tröstätit chips!

Jag vet att jag borde skärpa mig, och inte minst på onsdag då vi även verkar ha nationellt prov i kemi (praktiskt), men vad kan få mig att vilja skärpa mig egentligen? Jag verkar inte göra något ändå åt det.
Idag fick jag reda på resultatet i det nationella proven i matte, och det blev VG, kanske för att jag svarade lite konstigt på ett par frågor, samt att vissa av sakerna hade vi inte ens jobbat med tidigare.

Jaja, imorgon är det bara som sagt idrotten som verkar viktigast. Vi ska också hålla på med ett nytt ämne i SOn, men det verkar inte bli något särskilt prov på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0