Lite förändringar här på bloggen

Nu när ni plötsligt har kommit in hit kanske ni har märkt att bloggen helt o hållet har ändrats. Med lite omgörelser med koder med mera så har jag lyckats trots allt.
Så jag ska först o främst gå igenom ett par saker som är förändrat:

Designen:
Självklart, det ser ni ju själva.
Jag har en headerbild just nu, en rätt så snygg en enligt mig.

Varför dem på bilden?
Mina absoluta 4 favoritartister är just precis dessa artister. dvs Amy Diamond, Anna Bergendahl, Lena (Meyer-Landrut) och Eric Saade. Och jag har tidigare bara stått i fokus för Amy Diamond, men jag vill gärna hålla på med fler artister än en, så jag har nu plockat upp fler par artister att lyssna på, och Melodifestivalen och ESC har faktiskt varit till mycket hjälp, då Anna och Eric kommit från årets Melodifestivalen medans Lena representerar Tyskland i årets ESC.

Kategorierna:
Eftersom vissa kategorier har blivit lite bortglömda, så har jag redigerat, lagt till samt tagit bort om ett par kategorier.
Så nu kommer ni att se dessa kategorier.

Allmänt:
Blogginformation, egen infromation om mig själv, och saker utanför skolan.
Melodifestivalen/ESC: Tja, titeln förklarar allt om vad det handlar om.
Skolan: Allt som har med skolan att göra. Blir nog mycket bloggande om detta tills sommarlovet.
The "Big 4": Dvs mina fyra favoritartister som är på headerbilden just nu.
Övrigt: Andra saker som inte har ett speciellt samband med de övre kategorierna.

Youtube-Reklamvideo:
För skojs skull kommer det även bli en sådan video.
Nu när detta skrivs så har jag ingen klar, men det kommer en i sinom tid, så det är bara att vänta.
Dessutom kommer min youtube användare "YoizanPlaizer" att sätta i sig mer fokus på dessa fyra artister, men samtidigt Eurovision Song Contest nu när det ändå har påbörjat på riktigt.

Så vad tycker ni om förändringarna hittils?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0