Inför ESC 2010 Recensioner.

Ni vet väl att jag har gjort ett par Inför Eurovision Song Contest recensioner som start till ESC i min blogg på Poplight?
Om ni är intresserade, så får ni gärna läsa dem, som förberedelse till ESC, då det bara är 2 dar kvar innan det verkligen börjar.
Därmed, så vill jag påminna er om att jag nu har fem delar, men det kommer att bli ytterligare två delar till.
Den sjätte delen kommer redan imorgon. Då skriver jag om förändringar mellan recensionen, och lite ändringar, dessutom avslöjar jag min fullständiga topp lista.
Den sjunde delen kommer efter dem två semi finalerna. Då skriver jag lite om bland annat överaskningar, min fullständiga förutsägelse över just vem som kommer att vinna, och mer.
I alla fall, här har ni de nuvarande delarna.

Notera att dem här delarna var skrivna dagen innan själva programmet på SVT visades.
Del 1
Del 2
Del 3
Del 4
Del 5
Glöm inte att den sjätte delen kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0