Sportlov och snökaos

Nu är det sportlov, och jag har redan nu slösat bort rätt mycket tid genom att sitta framför datorn...
Lördagen var långsam. Efter at ha lyssnat på låtarna från fjärde deltävlingen redan vid söndan (!) så har man bara längtat att få höra låtarna live i sin helhet.
Nu är det måndag, men jag har inte så mycket planerat.
Jag ska nog ta det lungt och göra saker som behövs, typ läsa igenom böcker som vi jobbar med under skolan (låter tråkigt, och jag kanske inte ens kommer att göra det...).

Synd bara att det fortsätter att snöa ute... :|
Det var planerat att vi skulle gå ut på stan idag, men nu känner åtminstone jag tveksam ifall vi ska göra det.
Ändå så behöver jag nog lite rörelse på mig själv och även frisk luft, eftersom jag nästan bara varit uppe på mitt rum, men jag ska nog försöka mig fram på nåt annat under dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0