Finns chans att jag kan kolla på mello som jag vill

Förra inlägget beskrev om att jag skulle gå och träffa en släkt under lördagen, då vi skulle ha någon slags fest. Vilket gjorde att melodifestivalen kvällen kunde bli aningen förstörd.
Men vad jag har hört av min syster, så kommer min pappa att sjutsa hem alla (som vill hem) under 18.00. Vilket är en perfekt tid för förberedelsen av en kväll med världens bästa musiktävling.

Ändå så kan jag se på mig att det kanske helt o hållet inte blir så.
Vem har någon aning om pappa faktiskt kommer att göra det? Han kanske blir motiverad till att inte göra det över huvud taget. Han är ju inte heller så intresserad av Melodifestivalen (varje gång vi kollar sitter han bara vid datorn och klagar om melodifestivalen. Jag skulle kunna klaga om dessa sportprogram han alltid tittar på).
Och det var ju min syster som sa det, men att hon var rätt övertygad av det verkade se till som att det skulle kunna låta som sanning.
Vi får väl vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0