Sommarlovet börjar NU!!!

Eller inte direkt faktiskt...
Imorgon ska vi gå och hämta våra betyg. Och då får jag reda på hur mycket poäng jag egentligen har tjänat ihop.
Betygen kommer därmed även att skickas till kommunen så att jag nu kan komma in på NV.
Förra terminen hade jag 220 poäng. Jag räknar med att få 240 poäng nu, men jag blir nog förvånad ifall jag har vare sig mindre eller mer.
Och efter det så kan jag äntligen pusta ut. Då kommer jag att börja mitt sommarlov. Men hur jag ska börja det har jag ingen aning.
Jag skickade ju in till Svensktoppen Nästa och blev ratad. Eric Saade kommer till furuviksparken imorgon (kväll, typ 23.00...), men då ska jag inte gå, eftersom det är någon slags evenemang/fest även kallad Stolt och nykter.
Men jag har nog det mesta redan planerat. Och det är bara veckor kvar tills jag får mer information angående gymnasieintagningen. Har jag kommit med? Vilka kommer att gå i min klass? Och självklart mycket mer. Jag är spänd på att börja gymnasiet redan nu, men sommarlovet kommer ju först också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0