Har varit på semester...

Förlåt att jag inte har bloggat på väldigt länge, det var 10 dar sen jag gjorde ett blogg inlägg.
Det är ju inte heller så att man får sitta framför datorerna när det såväl ser ut som att man faktiskt kan det, t.ex. när man är hemma hos någon, då vill man visa sig artig genom att inte sitta framför datorn. Men visst så satt jag där typ en gång, men vad kunde jag göra på bara ett par minuter?
Det finns vissa saker som man verkligen vill göra nästan varje dag framför datorn, och att blogga ligger tyvärr rätt så långt ner på den listan, men när jag såväl har tid, så tar jag mig i akt. Vilket jag har nu, då jag är hemma igen.

Två veckor av sommarlovet har nu gått, och nu är det faktiskt bara en vecka kvar tills gymnasiebeskedet kommer!
Visst, jag känner mig redan självsäker på att jag har kommit in (jag gjorde ju det på den preliminära intagningen), och om jag såväl inte kommer in, då blir jag faktiskt otroligt chockad.

Annars är det väl lite småsaker att göra. Både framför datorn och där ute. Sommarkvällarna närmar sig också.
Jag funderar fortfarande på om jag faktiskt ska skicka till årets melodifestivalen. Jag kommer skriva lite mer om det snart, och jag håller redan på att få ännu fler idéer till låten jag planerar att skicka in med.

Annars har jag nog inte särskilt mycket mer att skriva om just nu, så hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0