Vilken dag jag hade igår (typ, ont i ryggen).

Jag var på sommarkväll igår, och det var rätt så roligt.
Jag fick tyvärr inte dem bästa platserna (längst fram på scenen), men den där tjejen bakom mig var ju rätt så liten, så att det nästan inte gjorde något.
Tyvärr så var det lite dåliga platser ändå, med tanke på hur dem andra uppförde sig. Dvs riktiga små barnungar som inte kunde hålla tyst, det blev så himla jobbigt.

Nu vill ni säkert höra var jag tyckte om svensktoppen nästa.
Okej, men ni får förbereda er av att läsa ord från en riktigt dålig förlorare nu.
Två av låtarna som var med var väl okej (den första och den sista), men ärligt talat, dem andra två låtarna var inte alls sådär bra. Hur sjutton lyckades dem komma med till deltävlingen framför mig? Jag tyckte faktiskt att det var lite skumt, och jag visste att det skulle bli så, och det finns säkert fler.
Så 4 av dem 12 låtarna som jag har lyssnat till har än så länge 2 låtar som inte förtjänade kvalificering.

Hur som helst. Det kom andra folk också, och då pratar jag om artister och band. Eric Gadd, DeadByApril och inte minst slutakten Sanna Nielsen var där. Hon var bäst ikväll.
Innan jag gick hem så ville jag gärna ha en autograf av henne, vilket jag absolut fick.
Nu väntar jag bara på nästa Onsdag,, då jag även ska gå dit. Det kommer inte vara lika bra artister där då som igår. Kalle Moraeus kommer, men det är väl okej antar jag, och så ska jag lyssna till andra 4 bidrag av Svensktoppen Nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0