Två dagar kvar...

Nu är det måndag, och det är bara två dagar kvar tills nickelodeondagen drar igång i Gävle, och inte minst att Amy Diamond (och självklart en massa andra bra artister) kommer till Gävle.
Jag ska självklart komma till stan då (jag bor trots allt i Gävle), så nu är det bara att vänta.
Jag har också skivan "Swings And Roundabouts" som jag vill ha signerad av henne, så jag tar med skivan hemifrån för att få den signerad, men jag hoppas att ingen kommer och knycker till min skiva i tron om att jag har stulit den xD. Hur som helst, jag hoppas hoppas också få tag på ett par bilder, och kanske ett par videoklipp på henne (beroende på vad alla andra Amy Diamond fans gör, det blir inte särskilt roligt att få se två youtube klipp på samma framträdande och samma konsert direkt...).
Men det är inte heller allt som jag tänker göra. Svensktoppen Nästa har också sin final den här veckan, och då hoppas jag verkligen på en person att vinna hela tävlingen. Eftersom en av dem är lite halv-okej medan två av dem inte ens förtjänar att vara i finalen. Så jag hoppas verkligen på den personen att vinna!
Ett litet mysterium är vad som händer 20.00. Enligt hemsidan, mitt programhäfte (som jag fick från första veckan av sommarkväll) och andra möjliga platser så står det "Avslutning med gästartisten", men ingen (eller åtminstone vad jag vet) vet ingen om vem denna gästartist egentligen är. Är det någon av de 8 artisterna från nickelodeondagen? Isåfall kan man hoppas på att Amy Diamond gör en andra entré på scenen, men lite nyfiken är man också.
Och jag räknar med att få grymt ont i ryggen på Onsdag, eftersom de tre tidigare veckorna var jag där stående framför scenen mellan klockan 18.50 - ca 21.00. Nu blir det ännu längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0