Rapport: Sommarkväll + Nickelodeondagen

Tja, jag skrev ingenting igår kväll, så jag skriver allting nu då.
Jag var på sommarkvällen igår, det var roligt att få träffa en massa artister och se dem uppträda.
Jag däremot kom dit runt 16.40, och redan då var det fullt med folk som stod och väntade framför scenen, så tyvärr så fick jag inte så bra platser.
Jag började även då inse hur dålig jag egentligen var på att fånga saker. När dem kastade ut godis, svampbob-dockor, tröjor, serietidningar m.m. så var det enda jag lyckades få (från marken) en chokladkaka. Visst, dem kom åt mitt håll ett par gånger, men det var väl inte tillräckligt många gånger dem kastade till mig. Några av artisterna som kom upp och hjälpte till kastade bara lite enkelt till dem på första raden (vilket jag inte lyckades komma fram till).
Sen var det också Svensktoppen Nästa. Och tack vare signeringen och alla folk som verkade gå ifrån scenen, så lyckades jag på ett litet ögonblick ta mig längst fram.
Jag svor på att det faktiskt bara var 2 bidrag som var värdiga att vinna, och dem vann inte heller. Istället var det någon som inte ens förtjänade att komma till finalen.
Jag förstår inte heller att man kan tycka att det här var svårt, min tanke när dem sa så var "dem skämtar", och så går fel person och vinner.
Jaja, jag kan ju inte göra något åt det heller...
En sak som jag undrar allra mest över är vad som hände med "avslutning med gästartisten" som skulle ske 20.00.
Visst, det blev lite småtävlingar och en låt med husbandet, men vad hände med gästartisten?
Dem kunde ju ha slängt upp någon/några från nickelodeondagen och låtit dem sjunga ett par låtar till, men så smarta var dem visst inte.
Det här kanske är min tanke: Eftersom gruppen "Play" inte kom som planerat, så kanske det var dem som skulle uppträda, men eftersom dem inte kunde komma, så blev det inte av... Eller så var det en fet lögn...
Bilder kommer nog upp snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0