Planerar att titta på Eclipse imorgon.

Igår var det premiär för Eclipse filmen, och vad jag har hört, så totalt avgudar folk den här filmen. Och jag själv har läst de tre första böckerna och halvläst den fjärde (det var en lånad från skolan som behövde tillbaka lånas innan sommarlovet. Och nu kan man inte hitta den på vanliga bibliotek, eftersom dem alltid är utlånade till nån annan).
Jag har två presentkort uppladdade med typ 330 kronor (jag är ju inte heller en biomänniska, men två filmer är planerade i listan, Eclipse är en av dem). Egentligen så har jag fått alla dessa presentkort av samma person, men det har mer varit att flera personer har varit inblandade i o med att ge ut dem här och så mycket.
Jaja, huvudsaken är att jag ska kolla på filmen.
Egentligen kunde jag bara kolla på Eclipse redan igår, men jag avstår att ha otroligt mycket som kollar på filmen (och inte minst väl för många tjejer) mitt på premiär dagen. Och idag verkar också bli en sådan dag, så man får nog vänta tills imorgon tills det hela avtar.

Ändå så är det inte helt säkert ifall jag kommer att titta på Eclipse imorgon, med tanke på vissa faktorer.
  • Jag har inte pratat med mina föräldrar än.
  • Jag vill inte gå ut och kolla då jag måste gå dit och/eller komma hem i regn.
  • Om jag ser det som att jag helt o hållet behöver vänta ytterligare några dar.
Men än så verkar det klart att det blir på fredag.

Förresten. Idag får man gymnasiebeskedet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0