Något konstigt med uppladdningen på youtube...

Jag brukar vanligtvis använda mig av Sony vegas (7.0) när jag ska göra film och stoppa in det på youtube. Men vanligen så använder jag även Windows movie maker beroende på hur mycket material jag behöver för filmen, hur enkel filmen kommer att vara och andra saker stora som små.
Det sjukaste när jag ska ladda upp en film via youtube är att det nästan inte går att ladda upp videoklippet på youtube med den filmfilsorten som jag använder vanligen.

Jag använder mig utav två olika filmsorter när jag ska göra film:

AVI: När jag uppladdar en sådan fil på youtube, så går mätaren upp en aningen, men efter runt 75% av laddningen, så lägger den plötsligt av, vilket är rätt så irriterande.
MWV: Den här filen blir det automatioskt när jag gör film med windows movie maker.
När jag laddar upp en sådan filsort så går mätaren upp till 100% i otroligt full fart, men oavsett om mätaren är på 100% så är uppladdningen ändå inte klar, för den vill inte ge meddelanden.
Jag har försökt att avbryta laddningen, samt kolla på klippet på youtube även om det inte verkar fullt laddat, men ändå så funkar det.

Jag känner mig inte för att vela skicka brev om detta till dem som jobbar på youtube (min engelska är ganska kass), men ändå så tycker jag att man borde göra något åt det här problemet.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hej!

Jag ser att du inte har någon header till din blogg :P Jag driver en blogg där jag gör photoshopbilder, vilket innefattar headers :) Om du skulle vara intresserad är det bara att kolla in bloggen och höra av dig :)



Kram Rebecca

rebeccainabox.blogg.se

2010-01-06 @ 13:38:09
URL: http://rebeccainabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0