Nu är det helg! :D

Ja, ni läste rätt (om ni läser under helgen)!
Idag är det lördag, och det finns mycket o förberedda inför mello kvällen.
Synd bara att OS verkar få så mycket respekt över världen, och även i Sverige, så att det kommer att krocka mellan dem. Men ändå så finns det inget som stoppar Melodifestivalen oavsett vad!

Egentligen så borde jag sitta och läsa något eftersom vi har ett engelska prov och NO prov (elektrokemi) som väntar tills nästa vecka, men jag kommer nog förr eller senare ha tråkigt, så att jag kan läsa in något som tur är.
Och jag måste fokusera mycket på båda ämnena. Varför?
Engelska: Just nu har jag bara G i engelska, vilket jag vill höja ännu mer till.
Och jag har nog redan bestämt över att läsa alla engelska kurserna på gymnasiet (från A till C), eftersom det är ett viktigt språk som jag kommer att ha användning till.
NO (Kemi): Ni kanske kom ihåg att jag skrev tidigare om ett löfte om att jag skulle ha minst 4 MVGn innan jag går ut grundskolan, vilket jag har tänkt att få genom Matte, Biologi (2 ämnen jag redan har MVG på), Fysik och Kemi.
Nu är det sista chansen, eftersom vi inte kommer att läsa mer kemi efter det här, så jag får inte sabba det här!

Går vi tillbaka till melodifestivalen. Jo, jag längtar redan, men att längt är naturligt.
När programmet är slut kommer jag säkert fortsätta längta till nästa deltävling, så längta kommer jag alltid att göra.
Jag har tre favoriter inom denna deltävling, nämligen Eric Saade, Andreas johnson och Highlights & MiSt (som tyvärr verkar har sabbat det hela med sina scenkläder) och dem måste verkligen kvalificera sig.
Ni som vill läsa angående vad jag har att erbjuda angående ESC och Melodifestivalen, så kan ni gå och kolla in min poplight användare, eller kolla in min ESC blogg Eurovisionyoizan.blogg.se (länk finns i arkivet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0