Lat och inaktiv, men det väntas mer inaktivitet...

Ja, som ni ser så verkar det som om den här sidan aldrig har varit latare och så himla inaktiv utan något nytt än såhär, hemskt ledsen för detta.
Hur som helst. Jag ska berätta lita av det nya som ni säkert undrar över innan det kanske dyker upp ännu en lång inaktivitet.

Det ser ut för tillfället att jag faktiskt ska försöka skicka in till Melodifestivalen. Då via webbjokern.
Låten är klar, jag har lyckas få en hyfsat bra inspelning, och nu väntas det bara en liten video av det hela innan jag kan skicka in mitt bidrag... Om vi räknar bort den pinsammaste nackdelen...
Det är otroligt att jag inte har berättat för min familj att jag har planer för att skicka in till Melodifestivalen än. Det var planerat att göras för typ två eller till o med tre veckor tidigare, men istället så har rädslan tagit över, och jag har bara hållit mun om det.
Och nu är det mindre än en månad kvar tills man kan sluta skicka in bidrag, så jag borde få det gjort nu.

Mitt sommarlov har varit fantastiskt. Det har börjat otroligt bra, då med en massa resor till bland annat Tyskland, och dagen efter bar det åt med en kryssning till Finland. Jag har varit på nöjespark (typ, Liseberg) och självklart så har jag fått beskedet om att jag har blivit intagen till gymnasiet (med hästlängder ifrån att inte blivit intagen).
Jag har njutit en hel del. Gått på sommarkvällar, träffat Amy Diamond (även om den träffen bara innebar en autograf från andra sidan metall-staketet (eller vad det nu heter)) och så har jag lyssnat på mycket musik såklart.

Imorgon så är det dags för skolstart.
Jag vet att det kanske verkar ovanligt och framför allt lite konstigt, men jag har sedan åttan längtat att få börja gymnasiet. Och idag var den längtan störst av alla dagarna jag har haft.
Som sagt, jag ska studera på naturvetenskapsprogrammet här i hemstaden, och jag hoppas att det kommer att gå jättebra.
Även om jag hade hoppats på mer information från skolan och deras hemsida så får jag reda på det mesta redan imorgon (t.ex. det var planerat att scheman skulle läggas upp på nätet för flera dar sen, men det såg jag ingenting om).

Denna förutsägbara inaktivitet kan nog främst bero på skolan. NV är ett väldigt svårt program att ta sig igen (jag vet, jag har sagt att jag ska skicka till Melodifestivalen emellan studierna, men jag vet vad jag gör), och man får självklart en massa läxor och hemuppgifter att ta igen sig, och inte minst om man satsar på MVG (som jag gör), så måste man definitivt plugga extra mycket än vanligt.
Så bloggen kommer att vara inaktiv, men det kanske skrivs något lite då o då, så håll gärna utkik ett par gånger om månaden. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0