Låten är klar!

Efter flera dagars jobb med både text och bakgrundsmusik (som i själva verket ska vara en slags demo), så är jag helt klar med den, och den är nästan redo att skickas till Svensktoppen Nästa.
Det enda som saknas nu är att spela in låten tillsammans med min röst, och sen så är denn helt beredd att skickas.

Därmed så antar jag att jag även måste säga till mina föräldrar om att jag ska skicka in ett bidrag till tävlingen.
Men självklart kommer dem att stå på genom att säga att jag inte ska göra det, eftersom dem helt o hållet är rädda för att skämmas, men sanningen vet ju inte dem heller...
Men om dem skulle låta mig få delta, så antar jag att jag måste sjunga låten framför deras ögon. Men det kan nog ordnas.

Så nu har jag exakt en vecka på mig att bli klar med det här!

Kommentarer
Postat av: ★ Tinas FOTOBLOGG ★

låter kul! :D

2010-04-25 @ 13:47:37
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0