2 saker klara, 1 sak kvar!

Jag är klar med låten, och den är just nu redo att skickas!
Samma sak är det med novellen, den är delvis klar, det enda som behöver kollas igenom just nu är småsaker som stavfel, grammatikfel med mera. Efteråt är den redo att sändas till sändas till min svenskalärare.
Det enda som saknas nu är hemprovet för miljö, biologi.
Den ska vara inne senast imorgon, och problemet är att jag inte ens är halvvägs klar med detta, och jag har än sålänge bara tagit informationen från böckerna som jag tidigare läst, men samtidigt har inget tagits från någon hemsida på internet, vilket kanske skulle behöva hjälpa mig på traven för ett högt betyg.

Det som jag oroar mig främst är för att min NO-lärare ska sänka mitt biologibetyg från MVG till VG om jag inte lyckas prestera tillräckligt bra.
Jag har bara fått MVG(-) en gång, och då hade jag en annan lärare som kanske verkade aningen snäll. Den som jag har nu är självklart annorlunda, och jag vill verkligen inte att mitt betyg ska sänkas.
Och den största frågan är om alla verkligen kommer att skicka in hemprovet imorgon. Det kan lika gärna vara så att hon saknar provet från mer än hälften av klassen. Vad händer då? Får man inget betyg?

I alla fall, jag borde nog fortsätta med miljö-hemprovet, så ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0