AmyDiamondActive - Min egna fansite!

Nu har jag öppnat en helt egen Amy Diamond fansite!
Fansiten kallas AmyDiamondActive.
Iden till den här är att jag ska kunna hjälpa både svenska och utlänska fans att få veta vad som händer och lära känna Amy diamond bättre.

Det skulle glädja mig om ni registrerade er på den sidan.
Fansiten är gjort utav ett forumprogram som kallas Forumotion.

Den stora anledningen till att starta en egen fansite är eftersom Mehmet nu har tagit bort sin fansite och alla mina ideer på den fansiten togs bort för att han slutade, så ville jag gärna fortsätta med dem.
Och det mesta tänkte jag bara "Vad ska alla fans nu ta vägen då?"
Jag ska jobba så hårt jag kan för att få min fansite till #1!

Länk: http://amydiamondactive.forumotion.com/portal.htm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0