Sry för uphållsinlägg :S

Jag är verkligen ledsen för att jag inte har bloggat här så väldigt mycket.
Anledningen till detta måste ha varit för att när jag väl har någonting att vela blogga om, så blir jag alltid distraherat av något som ser till att jag inte kan blogga.
På torsdan så kunde jag inte ens sitta framför datorn på en hel dag på grund av att jag hade data förbud bara för att jag stack till skolan när mamma ville att jag skulle prata med henne istället.
Sen gav hon mig bara data förbud, men efteråt så var allt som bortglömt, men jag satt för säkerhets skull inte framför datorn.
Och så har man lilla systern som skvallrar hela tiden >:( .

I alla fall, jag kan försäkra er att det kommer bli väldigt mycket recensioner uppe på hemsidan.
Idag kommer jag recensera om Idols första fredags final då temat är Club Idol.
Samtidigt vid samma dag så kommer jag kolla på MGP Finland på webben, och därmed Idol på TV4 såklart :D.
Och dagen efter så kommer det även komma ett körslaget recension.

Så håll utkik på min blogg också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0