Amy Diamond - Har lyssnat på smakproven!

De flesta avstår ju av att lyssna på smakproven utav låtarna, men det har inte jag gjort.
Det är nog för att jag verkligen är sugen av att höra dem, och jag känner ju en rätt så stor press ju närmare release datumet kommer.
I alla fall, den 21:a är releasedatumet, och då kommer jag (enligt beställningen på Amydiamond.se) få albumet direkt i brevlådan! Jag orkar verkligen inte vänta för det!!! >.<

Jag kunde tänka mig att göra en recension nu när jag har lyssnat på låtarna, men jag avstår nog tills jag har lyssnat på låtarna i sin helhet istället.
Men ska jag säga något, så var det mesta av det jag gissade om helt fel, men det skulle nog inte finnas en stor chans att mina förutsägelser skulle bli så sanna som man skulle kunna tro.

Jag längtar verkligen!!!!
Och håll er uppdaterade tills recensionen kommer!

Kommentarer
Postat av: TinaGreenGirl ¤¤ FOTOBLOGG

Bra recension, även om vi tycker olika på vissa bitar så gillar jag även det du skrivit (:

2009-10-26 @ 19:05:09
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0