Tråkigt i Ludvika!

Som jag skrev i förra inlägget så skulle jag åka till Ludvika igår.
Resan tog upp till ca 2 timmar, och jag satt längst bak i bilen (med 7 säten), vilket fick mig att må väldigt illa.
När vi väl var framme så hade familjen vi skulle möta flyttat till en ny lägenhet/villa.
Dem hade väldigt fin utsikt, och jag blev ju nästan avundsjuk.

Men allvarligt, vad var det vi skulle göra där?
Det var bara en massa släktingar där som pratade språk som jag inte kunde, så när dem frågade mig en fråga så var det inte ofta dem fick ett svar.
Men visst kunde dem svenska också, och någon 25-åring sa till mig "Jag är också 15".

O nu kommer det irriterande grejen.
I familjen så finns det en tjej.
Ska jag beskriva henne så är hon ung och riktigt fjortis, vilket gjorde att det mesta blev tråkigt.
Hon kom fram till mig en gång och frågade "Har du en tjej?", och det är klart att jag inte har det, så jag sa nek, men hon bara stod på o frågade samma fråga hela tiden.
Och lite senare så ville hon bara ha en kram! Och jag svarade att jag inte ville ha en kram, så hon fick inte krama mig, men hon stod bara på, och varje gång hon svarade samma fråga så höjde hon hela tiden sin ton, vilket fick allt att låta konstigt.

Sedan så blev mina systrar arga, bara för att jag satt vi familjens TV-spel, och inte ungick med andra.
Okej, så det är det jag ska göra!
Vad är det för mening att ungås med folk som är ens vuxna.
Det fanns inga ungdomliga killar att umgås med, det var bara tjejer!
Seriöst, nästa gång kan jag åtminstonde stanna hemma.

Nästa vecka ska jag börja praoa på Siba, ska bli en aningen spännande hur de välkomnar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0