Super Pets på MySpace

Det var länge sedan jag var inne på MySpace, så jag började logga in.
Så såg jag plötsligt att Mehmet (AmyMania) hade bjudit in mig att adda en Super Pet.
Så jag gjorde det, och det var självklart väldigt roligt, och döpte min pingvin Piggin.
Jag började säkert med tutorialn som stod där, och började mata honom, tvätta honom, och så batlade jag AmyManias pet xD

Men mitt djur känner lite väl ensam, och vill ha flera vänner, så om du blir min vän på MySpace (jag heter Yoizan) och ditt djur blir vän med min Piggin, så blir han kanske lyckligare, precis så blir era också :D

Annars så är det Eurovision Song Contest final, hoppas verkligen på Sverige, annars Island.
Kommer skriva mer om Eurovision efter programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0