Prao och Vaccin

Hej!
Ursäkta att jag inte har skrivit på ett långt tag, men jag har varit så upptagen med en novell, så att jag inte har hunnit skriva så himla mycket (egentligen är jag inte klar än, men den kan vänta).

Jag har som vanligt praoat på Siba, och vikt undan kartong och slängt en massa skräp o frigolit, lyft tunga varor, kört med en sån där pallradie (eller vad den nu kallas), och mycket mer.
Det brukar ofta vara vid slutet att dem inte har något jobb till mig som jag kan göra, men ändå så får jag vara kvar och inte sluta tidigare.
Som bränsle brukar jag alltid tänka på något som t.ex. "Om jag jobbar hårt nu så kanske jag får en gratis Wii av dem".
Imorgon är det sista dagen, så då hoppas jag att jag får något (Wii kan man knappast hoppas på, men hoppas kan man alltid).

Jag har också vaccinerat mig.
Det är nämligen så att jag ska åka till Thailand den 7:e Juni, ska bli jätteroligt, för jag har aldrg åkt så långt bort.
Så fick jag vaccinera mig så att jag kunde bli skyddad mot heptit A och B.
Men jag fick bara en spruta.
Det gjorde självklart ont, men när det var över så kändes det inte så mycket.
Och så ska jag få en ny spruta den 3:e Juni, och vi måste göra en massa saker.
Vi måste packa, och förberedda oss med massa andra grejer, och jag måste klippa håret.

Det är dessutom bara 5 dar tills Eurovision Song Contest börjar, och jag hoppas verkligen på Sverige.
Snart kommer det också final recensionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0