Nu äre helg! :D

Ursäkta att jag inte har skrivit på ett långt tag, men jag har varit ganska upptagen (med att spela MMORPG spel).
Det roligaste är iallafall att det är helg, och nästa vecka (vecka 19) så ska jag praoa på Siba.
Ska bli ganska roligt till skillnad att det är flera kilometer bort.
Själv så har jag hållt på med skolan, och blivit klar med hela matte kapitlet så att jag fick sluta 20 minuter tidigare från skolan (vilket ledde till många protester i klassen).

Själv har jag inte haft så specielt roligt hemma.
Snart ska jag till Ludvika o träffa släktingar där också.
Kommer bli roligt (förrutom en jättetråkig tjej som är där).

O så får ni kolla på min Youtube också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0