Min helg! :D

Hej allesammans!
Jag har inte gjort så mycket vid min helg, men jag ska låta det bli så underhållande som möjligt.

Vi ska alldeles snart (imorgon från o med Måndag 25:e) ha SO prov på franska revulotionen, och det är självklart att jag har pluggat då.
Jag har inte haft otroligt mycket tid till att plugga, eftersom jag har gjort andra saker.

Jag har även suttit framför datorn en hel del, och mina systrar och föräldrar blir lite småarga, men ärligt talat, mina systrar sitter faktiskt längre än vad jag gör (det gjorde dem vid helgen i alla fall).

Av nån anledning så trodde min pappa att jag sa att jag bokade tävttstugan 10.00 när jag egentligen bokade 16.00, så det vi renade trädgårn istället och flyttade på otroligt tunga stenblock.

Och så har jag varit vid valbo köpcentrum och kollat tillsammans med min pappa och min yngsta syster på Johan Palm konsert/signering, det var väldigt roligt att kolla, men även så var det lite väl konstigt eftersom jag var den enda tonåriga killen som var där (det var säkert fler, men där jag kollade syntest endast tjejer och pappor).

Det var nog en del som hände vid min helg, ett nytt inlägg kommer snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0