FrågeStund!

Visst vore det skönt att vara som en kändis för en dag, det vill i alla fall jag vara.
Så därför startar jag denna frågestund där du kan fråga om exakt vad du vill.
Och det är stor chans att jag svarar på alla frågor (mindre chans på kärleksfrågor) så du kan definitift fråga vad du vill och du får ha hur många frågor du vill.

Detta är inte tidsbegränsat, men om det blir väl många frågor så säger jag till att ni får sluta, men om jag inte får så många frågor om kanske 3 dar, då är det även stor chans att jag stänger.

Så det är bara att fråga en fråga, klicka på kommentera knappen under detta inlägg, och fråga på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

meningen med livet? (:

2009-05-25 @ 19:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0