Första prao dagen

Idag (Måndag den 4:e Maj) så praoade jag första dagen på Siba.
Bussresan gick bra.
Det stod att bussen skulle vara framme vid 20 minuter, men det tog ungefär 30, 40 minuter innan den kom fram, vilket fick mig att bli orolig över att jag var försenad.
När jag var framme så hade jag ett annat problem, jag visste nämligen inte vart jag skulle gå in.
Jag hade helt o hållet glömt att ringa min prao plats, så jag visste absolut inte vad jag skulle göra.
Tog ungefär 10, 15 minuter innan jag hittade entren som jag skulle gå in till.

Det här fick jag göra vid min prao tid:
9.00 /9.30 - 13.00: Vika kartonger och slänga skräp o frigolit (Skittrååååkigt!!!).
14.00 - 15.30: Sätta larm på spelkonsoller.
15.30 - 15.55: Köra sån där grej som lyfter trä-pallar fyllda med varor fram o tillbaks.

Sedan så kändes det som 30, 45 minuters bussresa tillbaka hem.
O nu har jag så himla ont i mina ben >.<

Iallafall, imorgon så ska jag tillbaka till Siba, o då hoppas jag att jag inte får göra samma grej.
Hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0