Födelsedag och Melodifestival

Hej!
Nu har jag inte skrivit på ett tag, har varit ganska upptagen, så det förklarar ju det mesta...

I alla fall.
De flesta kanske ville veta vad som hände på sista praodagen.
Hela dagen så kan man säga att jag var spänd på att få något som ett "Nintendo Wii" eftersom jag hade en inställning som lydde "Om jag jobbar hårt så kanske jag får en Wii".
Men så blev det inte, först fick jag en påse godis, det innehöll ett ämne som jag inte ffick äta.
Och så fick jag en 59 kronors film, valde filmen "Jalla Jalla" eftersom det inte fanns någon annan bra.
Och så fick jag en rad med snickers, men bäst före datumet hade redan gått ut ändå, men det smakade gött!

Igår så var det födelsedag och melodifestival (Eurovision Song Contest).
Min 8-åriga lilla syster fick en ett PS2 spel med Eye Toy (nu vet du nog varför jag ville ha Wii) som kallades "Pom Pom Party".
Avståndet från skrärmen skulle vara ca 2,5 meter, men eftersom PS2:an var i hennes rum så var inte avståndet mer än 1 meter.

Och så var det Eurovision Song Contest.
Då började det känna som att mina favoriter inte var favoriter och att jag fick nya favoriter, men det spelade inte så stor roll.
Jag är också glad över att Finland, Island, Rumänien, Armenien, Turkiet och inte minst Sverige gick vidare.
Däremot så hade jag gärna velat se Schweiz i finalen också.
Men det skulle även vara en stor chans att Sverige får bottenplacering så att vi inte kommer så högt, varför? för att vi kanske blev utvald av juryn.
Men det hoppas jag inte, vi måste bara få höga placeringar!!!

Nu måste jag förberedda mig, för jag har matteprov idag.

Kommentarer
Postat av: ViktorN

Grattis i efterskott!

Vad synd att du inte fick nåt Wii. Men man ska inte ha för höga förväntningar, som Amy säger:)

2009-05-13 @ 07:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0