8 Dagar kvar till...

8 dagar kvar till Thailand!!! :D
Ja, ni som inte visste om det, så ska jag åka till Thailand (för första gången) den 7:e Juni.
Det ska absolut bli otroligt spännande, och vi har redan börjat packa.
Det innebär också att jag slipper de 3 sista skoldagarna.


Det negativa är att jag inte får vara med i skolkonserten som är i skolavslutningen den 10:e Juni.
Men egentligen så gjorde det nog ingen stor roll.
Vi är bara 4 sjuor och jag (som inte ska vara med) som ska sjunga, resten är åttor som spelar på instrument, inklusive vår musik lärare.
På repetitionerna så satt alla sjuor (då fanns det egentligen ca 10 sjuor, men alla ville ju inte sjunga...) med armar i kors och sjöng ingenting, utan de gjorde bara en massa fjortisgrejer och pratade med varandra.
Tror därmed att hela skol koncerten kommer att faila, speciellt utan mig (Jag är lite skrytsam...).

I alla fall, vi har börjat packa en hel del nu.
Min mamma började köpa ungefär 10 påsar med Smarties, Dumle (på pinnar), russin, daddlar, och mycket mer, och troligen så kommer sötsakerna att växa.
Annars har vi bara packat våra egna kläder.
Jag ska själv ta med min egna Ipod (fick den på 14-årsdagen, dagen efter hade glaset spruckit, på Juli så blev den helt sär eftersom man hör bara med ena örat, och man måste fixa till hörlurarna för att höra med båda örorna, det är Ipoden som orsakar det där, inte hörlurarna).

Jag kommer troligtvist komma med mer info om det där, så vi hörs senare.

Lite random info:
Min nya användare på Gyllendeskor: http://www.gylleneskor.se/medlem/yoizan
Jag sjunger klipp på youtube kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0