Min lediga dag :D

Idag så var jag ledig, eftersom det var nån slags Operation Dagsverk som gick ut på att samla penga genom att gå ut med bössor o tigga, eller hjälpa till hemma och därmed komma tillbaka till skolan med 100 kronor.
Självklart så valde jag att stanna hemma, så nu ska jag berätta lite om vad jag har gjort.
Jag vaknade klockan 9 på morgonen, och min mamma hade redan gått till tvätt stugan och tvättat kläderna klockan 7.
Jag fick då göra en massa små saker som t.ex. att bära upp saker till sovrummen och torka bordet och sånt.
Sedan gick min mamma ut, och jag njöt av min ensamma dag hemma :D
Jag satt vid datorn och chattade, och var på skitdrygt humör, eftersom alla andra var inte lika dryga, så jag var offret som spelade dryg.

Nu ringde min mamma nyss, och vi ska ta ett nytt vaccin innan Thailand, så jag kommer och skriver i bloggen lite senare.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0