Det spöregnar!!! O_O

Igår så var jag hos min lilla syster som skulle sova över med klassen vid en slags stuga (med andra ord, klassresa) och det var så otroligt mycket mygg där, och hennes klasskompisar var så otroligt tjatiga!
Jaja, de är ju barn, och det får man nog tåla...

Och jag har ju hållt på att vakna ungefär 4.00 på morgonen (helst på helger).
Nu håller mina föräldrar på att undra över vad jag håller på med då.
Jag vaknar så tidigt eftersom jag har så otroligt svårt att somna, och om jag vaknar tidigare så kommer jag att kunna sova tidigare, och bättre.
Men jag vet inte själv vad jag ska göra vid den tiden jag är vaken, så istället så sitter jag vid datorn o gör en massa random saker.
Och mina föräldrar tror seriöst att jag håller på o kollar på *censur* (vill inte nämna... men ni har nog redan listat ut...).
Det är ju nästan ingen idett förklara om vad jag håller på med, för dem kommer svara (som alla föräldrar brukar göra) att man blir trött av att läsa böcker.
Jag har faktiskt försökt, okej då läste jag ungefär 40 minuter, men det hjälpte inte så mycket, och jag vill göra hela grejen på mitt eget sätt.

I alla fall, idag så är det frilufsdag (10.00) och av nån anledning så valde jag BMX på frilufsdan.
Nu ville jag bara ångra allt om att jag valde det.
Jag har ingen skicklighet om BMX.
Jag har ingen egen utrustning för BMX.
Och jag vet nästan ingenting om hur man gör för att åka BMX.
De bara måste ha egna cyklar, hjälmar o andra skyddsgrejer, för de har ju inte skrivit något om att man ska ha eget material på lapparna, och om det är så att jag verkligen behöver ha eget material, då vet jag exakt vad jag ska göra.
Först ska jag debattera, och protestera och tjata om hur mycket fel dem har gjort, och så ska jag troligtvist gå hem igen...
En fördel är ju att det regnar idag, vilket gör att BMX:et kanske ställs in, men vad ska vi få göra annars? Det vet varken jag eller dem.

Jag kommer att skriva mer efteråt när vi är klar med dagen.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0