5 dagar kvar till...

5 dagar till Thailand!
Jag är verkligen spänd, och jag blirännu mer spänd för varje dag som går, och vid Fredan så kommer det nog bli varannan timme.

Jag skulle cykla BMX dessutom.
Det blev det faktiskt inte så mycket av.
Jag cyklade dit (utan hjälm), parkerade min cykel och gick till samlingsplatsen.
Det var bara jag och en massa sjuor som hade samlats, helst killar.
Och de frågade om jag hade cykel o hjälm med mig, och jag sa definitift att jag inte hade med mig hjälmen, och de sa bara att jag inte kunde åka, för såna grejer skulle man fixa helt själv.
Hallååååååå!
Vad stod det att man skulle ta med eget material egentligen i lapparna???
Dessutom ifall jag hade med mig hjälm så skulle jag inte heller cykla när det var otroligt blött och när jag inte hade skicklighet med mig.
Tur var att jag fick cykla hem igen, trots att jag inte skulle få någon frånvaro.


När jag kom hem så var mina byxor blöta, och mina strumpor och skor var också väldigt blöta, men huvudsaken var att jag var hemma, så jag satt framför datorn och gjorde en massa random grejer.

Imorgon är jag ledig, för då är det operation dagsverk som går ut på att samla pengar till Afghanistan.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0