2 dagar kvar till...

2 dagar kvar till Thailand!!!
Jag blir bara ännu mer nervösare ju närmare dagarna kommer.
Nu kan jag knappt bärga mig, jag längtar verkligen!

Idag är det Fredag och vi har bland annat fått ett par betyg på våra ämnen vid bland annat musiken och NO:n.
Vi gjorde inte heller så mycket på SO:n, så vi lekte bara en massa lekar (asså i 8:an, visst kan verka löjligt...).
Alla killar ville inte vara aktiva, och dem visste bara inte vad de skulle göra, och frågade hela tiden "Vad ska man göra???".
Det blev inte direkt lyckat, eftersom det var killar mot tjejer.
Jag var nog den enda killen (enligt mig) som var mest aktivast.

Idag så skulle vi även anmäla oss själva eller någon annan till en slags anti-mobbnings grupp.
Jag höll bara på "Nominera mig! :D" till andra klasskompisar, och så verkade de flesta göra det.

Snart ska jag ha slöjd, och då ska jag bara muta läraren om att jag ska sluta, och skippa slöjden.
Anledningarna är självklart att jag är klar med mina uppgifter, och att jag inte hra något att göra på en lektion som är 80 miunuter.
Visst så har jag valt textilslöjd till nästa årskurs (det är det jag har nu), men jag kommer bara glömma bort en massa grejer, om jag jobbar i förväg.
Så vi hoppas på att jag får sluta tidigare, annars har jag inget annat att skriva, så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0