Planerar att göra webbplats

Jag är registrerad som Yoizan i över 30 hemsidor (tror jag), så jag tror att de flesta vill se en del av ´just mig.
Jag har därmed en superduper grymt cool hemlighet som jag har att berätta er.


Den superduper grymt coola hemligeten är... Jag premiumenerar på PC Tidningen!!!! (nu tänker ni säkert "VAH!", hahahahahhahah :D).
Idag så fick jag tidning nummer 11, och skivan innehöll ett program som gick ut på att göra en hemsida med färdiga mallar och utan trassel o kodar (woohoo!!!), tänker definitivt göra en.
Mer information om detta kommer senare.

Dessutom så har jag en annan lite mindre hemlighet för er, men det säger jag till er lite senare istället.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tina ♥

Sv: Tack för din fråga :D

2009-07-21 @ 10:18:04
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0