Sällan att folk är inne när jag är det

Jag brukar ofta sitta och diskutera om Eurovision Song Contest på escforum.net.
Där diskuterar jag med massa andra folk om Eurovision och uttagningar.
Nu så känner jag mig plötsligt att det absolut inte finns någon som brukar svara när jag skriver5 ett inlägg på en tråd, trots att det finns folk som läser. Men varför svarar man inte då då?
Jag tycker sånt är otroligt jobbigt, och det blir inte heller roligt framför internet om ingen är inne och svarar på mina inlägg.
Så vissa gånger så får man vänta kanske en halvtimme innan någon svarar på mitt inlägg, eller så blir det ignorerat.
En sak som jag tycker är jobbigt är att vissa gånger så ser jag dem posta redan vid midnatt, vilket jag inte kan göra för att jag sover då (och jag skulle inte bli nöjd själv genom att prata med andra vid en sån sen tidpunkt).
Självklart så får man ju tänka på att de flesta kan komma från platser som till exempel USA där tiden är  tidigare än vår tid.

Andra ställen där folk brukar vara långsamma att svara på kan vara till exempel fanglobe sidorna.
Jag skriver ett inlägg, men trots att det är en svensk sida för helst svenskar, så tar det oerhört långt tid innan någon svarar.
Det är nästan som att ingen är inne när jag är det.
Känns lite skrattretande, men det är ju bara att acceptera situationen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0