Planerar att skapa en ny blogg

Nu är Eurovision Song Contest säsongen igång igen, och jag har ju tidigare hängt in mig själv på musik tävlingar som till exempel Lilla Melodifestivalen, MGP (Noge, Danmark och Finlands uttagning till MGP Nordic), Junior Eurovision Song Contest och MGP Nordic.
För många månader sedan så startade jag även att recensera Eurovision Song Contest bidragen 2009.
Frågan är bara hur många det är som är intresserade av det.


Nu så får man vara beredd på att jag kommer att recensera mycket om Meodifestivalen och Eurovision Song Contest bidragen.
För varje år, så växer mitt intresse för Eurovision tävlingarna, och just nu så är jag medlem på fansiten escforum.net, bloggar på gylleneskor.zitiz.se (som snart kommer byta namn till Poplight) och jag följer även vad som händer på eurovision.tv, svt.se och massa andra ställen.
Jag är med andra ord uppslukad över Eurovision tävlingarna.
Och uppslukningen kanske blir större för åren som kommer att gå, men kanske för mycket snart.

Jag är ju ett fan utav Amy Diamond, och jag gillar verkligen hennes musik och framträdanden, men jag har ju självklart ett annat intresse som Melodifestivalen som jag kommer att blogga om.
Många som jag känner på fanglobe sidorna gillar kanske Melodifestivalen, vissa gör inte det.
Men när man sitter och läser min blogg här och kanske vill läsa om Amy Diamond (exempel) och jag då bara bloggar om t.ex. Melodifestivalen, hur kan det kännas då? Blir det negativt?
Jag är rädd över att just det kommer att hända, och det blir bara dåligt om det verkligen händer. Så jag vill bara undvika att just det där händer.

Oron har redan hamnat inom Youtube, då jag blandar klipp av Eurovision tävlingar tillsammans med Amy Diamond klipp. Hur blir det då?
Så jag har redan tagit Eurovision och Melodifestivalen åt sidan inom Youtube, och inom det heter jag fortfarande YoizanPlaizer, men inom Melodifestivalen och Eurovision Song Contest, så heter jag nu EurovisionYoizan.
Det är bara en tidsfråga innan den oron hamnar på bloggen så att jag kan sära på allmänhet och Amy Diamond me Melodifestivalen och Eurovision.

Så om jag summerar allt jag har skrivit, så kommer jag nog att starta en ny blogg som kommer att ha Melodifestivalen och Eurovision Song Contest (och andra tävlingar, men nu är deras säsong över) som fokus.
Antagligen så kan jag tänka mig att den även dr kommer att heta EurovisionYoizan, men när bloggen blivit av, så informerar jag om det.
Så om ni även är intresserad över Melodifestivalen, så kan ni kolla på den bloggen eller kanske båda bloggarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0