Och så har man tråkigt vid jullovet också...

Nu orkar jag liksom inte.
Ingen av mina klasskompisar verkar vela vara med mig (för de har annat för sig), och verkar vara upptagna hela lovet, och så siiter man här hemma och inte vet vad man ska göra.
Jag har läst ut "När jag hör din röst" (jag vet, jag är efter), och kommer nog inte kunna låna fortsättningen "Ljudet av ditt hjärta" förrän skolan börjar igen.
Framför datorn så kan man bara sitta framför ungdoms communities och prata med andra, medn nu verkar jag också vara uttråkad över att sitta framför Internet också.
Jag tror helt o hållet att jag saknar skolan.

Jag visste att jag borde ha frågat NO läraren om jag fick ta hem böcker till det vi skulle jobba med till vårterminen, men nu gjorde jag inte det.
Anledning kan vara för att ha något att göra, samt att kunna höja mina betyg (Vi ska läsa grymt mycket fysik nästa termin).
Men vad kan man göra nu när man inte har en aning om vad man ska göra då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0