Stockholm & Skolstart

Hej allesammans!
Jag är ledssen att jag inte har skrivit på väl länge, men jag har faktiskt varit borta väldigt ofta vid slutet av sommarlovet så att jag knappt kan skriva något.

I allafall, nu har jag gott om tid att skriva nåt som hänt.
På lördag så var jag i Stockholm, min syster skulle åka o kolla på The Voice konserten.
Jag däremot fick vara med mina föräldrar som bara skulle åka till en massa släktingar.
Vid eftermiddagen o kvällen så åkte vi till en släkt som jag knappt träffat på ungefär 4 år, så nu fick jag träffa dem igen.
Dem var även rätt generösa mot mig, speciellt grabbarna, dem spelade mycket TV-spel med mig, och jag fick låna en massa serier o tidningar utav dem (typ 5 stycken totalt...).
När konserten var slut (23.30) och när min syster hade kommit hem till släkten vi stannade hos (0.30 nånting...) så åkte vi hem, och vi kom tillbaka till Gävle ca 2.10 på natten, jag därmed sov ju direkt...

På söndagen så åkte jag, min yngsta lillasyster och mamma på Birka Paradise (vilket ledde till att vi fick åka tillbaka till Stockholm), det var verkligen jätteroligt där, då vi badade, åt riktigt god mat (RIKTIGT GOD MAT!!!) och mycket mer.
Ställeet vi sov på var därmed inget vidare... men vi hade  i alla fall väldigt roligt!
På måndag ca 19.00 så kom vi hem till Gävle igen.

Idag så har skolan återigen börjat, och jag fick träffa mina klasskompisar igen.
Det värsta är att ett par elever från 9A har flyttat till vår klass 9B, och allvarligt talat, killarna där är så otroligt dryga där, de kan knappt hålla tyst eller göra nånting rätt över huvud taget, de flyttade säkert hit bara för att vi är den enda klassen av alla 9:or som samlar pengar till klassresa, så att dem också kan vara med på den.
Fattar knappt varför de bytte klass, och hur de kunde komma in på vår klass också.

I alla fall, imorgon så börjar de riktiga för skolan, och då får vi helt o hållet se hur det går.
Ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0