Sommaryra om 2 dar!!!

Hej allesammans!
Sedan mitt föregående inlägg (Om att jag behövde mer penger) så har jag inte fått mer pengar, men jag kommer nog fråga lite senare.
Nu är det faktiskt bara 2 dar kvar innan Sommaryran börjar!
Det kommer varkligen bli roligt eftersom det är ju något helt nytt, även om det kan bli samma personer som arrangerade Cityfesten, med andra ord så kan det bara vara en liten förrändring som t.ex. att de är i Sätra istället för Rådhuset (skit! nu får man cykla ännu längre dit -.-).

Idag så kommer jag bara vara hemma med min stora syster tills eftermiddagen då Mamma slutar jobba, och jag ska hämta min lillasyster från fritids (inget speciellt).
Tänkte låna spelet Final Fantasy XII, eftersom jag bara har kunnat spela VII och VIII, så nu är det nog att bita sig i en nyare version.
Men jag måste även hålla på att dammsauga, boka tid till tvättstugan, stryka kläder, så jag kommer inte kunna spela tillräckligt till mamma kommer o säger "Du har spelat tillräckligt länge!" (Då jag egentligen bara suttit ca en halvtimme, hon brukar säga saker på måfå...).
Men jag kommer heller inte ha mycket tid att få spela spelet, eftersom Sommaryran är ju 4 dagar (Torsdag Till Söndan) Och av nån anledning så är jag inne på att klara Hela spelet innan lånetiden är slut (vilket är 1 vecka), så om jag har tur så kkanske jag kan fråga om att få låna spelet en vecka till.
Nu kanske ni tycker att jag tar ett så himla tråkigt ämne, men det mesta är väl bara för att hålla bloggen aktiv.

Nu öppnar biblioteket om 10 minuter (9.50 är klockan nu) så jag ska nog göra sysslorna först, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0