Mehmet spammade, hejdå!

En av Amy Diamonds internationella fans Mehmet Celik, även kallad AmyMania verkar ha slutat sitt intresse för Amy Diamond.
Det började när hela Amy Diamond forumet och väldigt många användare blev spammade med foruminlägg och meddelanden.
Själv såg jag ju ingenting, eftersom det verkade hända på natten.
Så vad har hänt nu?
Amy Mania användaren har blivit borttagen, och alla forum som är uppe på sidan är beräknade som klistrade ämnen på Amydiamond.se, och det värsta måste nog vara att AmydiamondOnline.com sidan är nu borta (inte direkt, sidan finns kvar men bara med ertt litet meddelande).


Vad jag tycker om det här är ju väldigt lågt, men ändå så får man frågan varför.
Efter allt han fick gå igenom från en krigsutbildning så måste han verkligen stå ut.
Han har faktiskt jobbat väldigt hårt för att kunna få tag på information från en fantastisk sångerska.
Det betyder ju självklart inte att jag ville att Mehmet skulle fortsätta spamma, men jag är väldigt tacksam för allt han har gjort för Amy Diamond.
Jag ville ju väldigt gärna att det här skulle bli förlåtet, han fick ju jobba så hårt, och han lärde sig svenska bara för Amys skull, och sen så ska det här hända, han känner säkert en stor ångest av allt han pågick inom sig.


Vad kommer Amy få reda på när hon får reda på det här då?
Självklart så känner hon samma sak, att en som har jobbat hårt för att hon ska få bra intryck av henne som plötsligt blir någon som måste hålla på och spamma i forumen.

Så vad händer nu då?
Jag är ju som sagt besviken, och som moderator för AmyDiamondOnline.com (även om jag inte hade så mycket o göra, Mehmet skrev ju allt jag ttänkte skriva om...) så saknar jag verkligen hemsidan.
Kommer han att komma tillbaka, och ha glömt bort allting om det här?
Jag hoppas att det verkligen går bra för honom nu i framtiden när han inte håller på så mycket om Amy Diamond.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0