Första dan på sommaryran!

Hej allesammans!
Jag kanske överdrev lite med att spela det lånade TV-spelet (läs föregående inlägg), så min mamma tog helt o hållet ner PS2:an så att jag fick spela i vardagsrummet endast (nu är det ju framför HD tv... kommer förlora mycket ström...).

I alla fall, inlägget ska handla mer om när jag var i sommaryran.
Först tänkte jag att jag inte skulle åka dit, eftersom jag hade inga pengar, men min pappa skulle åka dit med mina systrar, så då fick jag väl chansen att åka nåt.
Det såg faktiskt nästan ut som Cityfesten helt o hållet, alla butiker som fanns på cityfesten var ju nästan likadant här.
Sämst kan nog vara att man höjde priset på attraktionerna med 5 kronor, så nu kostar det 35 kronor att åka en attraktion.
Det var inte något speciellt på scenen, bara någon konstig hårdrocksgrupp, och artisten klädde sig grymt konstigt, jättepinsamt.

Så här mycket pengar slösade vi på dagens Sommaryra:
Parkering: 40 kr
Lyckohjul inklusive Lotteri: 50 kr
Godisremmor: 40 kr
Våfflor: 105 kr
Summa: 235 kronor

Vi var där ungefär 1 timme, det var inte så mycket att göra igår, men idag ska jag visst göra något, speciellt stå framför scenen (om det inte kommer nån konstig hårdrocksgrupp i alla fall...).

Nu måste jag nog sluta skriva.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0