Amy Diamond Konsert i Gävle!

Gomorgon alla som orkar att vakna inför en söndag.
Jag är tvungen att vakna för att jag helt o hållet har vänt upp o ner på hela dagarna, så jag behöver vända tillbaka dagarna innan skolan börjar.

I alla fall, idag ska Amy Diamond komma till Sommaryran i Gävle som är vid Läkerol Arena i Sätra.
Jag har faktiskt inte sett Amy Diamond LIVE i 4 år snart så det var verkligen tur att jag fick träffa henne igen (Hon har ju varit i Gävle flera gånger, men då har jag blivit för upptagen men att åka till Stockholm med min familj).
Jag tänkte ta med en digital kamera också, och jag tänkte ta både kort och spela in film, jag har ju därmed ingen aning vad alla andra Amy Diamond fans ska göra.
Jag måste även cykla dit väldigt tidigt, eftersom att stå längst fram är jätteviktigt! Men om det är små barn framför så är det väl en aningen okej.

Hoppas att det går bra för Amy Diamonds resa till Gävle, om hon inte redan är i Gävle förstås.
Och det hoppas jag även för alla andra Amy Diamond fans som reser till Gävle för att se Amy Diamond.
Lycka till Amy!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0