25:e April

Lagade Chili Con Carne igår.
Resultatet av den var väl att dem tyckte den var god, men dem ville nog inte säga för mycket...

Åkte till Skutskär efteråt för att träffa släken och min släkt-kompis (som är hip-hoppare, till skillnad från mig).
Jag var ute med honom och en annan kompis som jag aldrig hade sett förut.
O jag var nästan rädd hela tiden.
Det hördes att killarna använde massa uttryck som inte jag brukar använda och sådana grejer.
Och så tänkte jag bara "Tänk om jag blir utskrattad O_O".
Men efter ett tag så gick det ganska bra.
Vi var ute och spelade basket, lekte med samuraj svärd (som egentligen var en lång pinne), dödade mygg och senare så gick vi hem till honom och spelade Tv-Spel till ca 11.10.

Tråkig dag kanske det låter som, men det är nog bara jag som inte besriver så ordentligt...

Snart kommer det en ny Eurovision Song Contest recension.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0