24:e April

Nu är det här skrivet den 24:e April, men jag fick inte skriva om den dagen igår, eftersom datorn var upptagen, men jag får skriva om den dagen då.

Igår så var det den sista vardagen på veckan.
Jag var förväntansfullt nervös över resultaten på mitt Opik prov (NO), men när det var dags för NO så hade vi för tredje gången i rad (för NO lektioner) en vikarie, och hon sa att våran NO lärare var sjuk.
Jaha, då får man inte proven förräns Tisdag...
Iallafall, resten utav lektionerna har varit normala.
När jag var hemma har ingenting med er att göra... förutom att jag var o handlade.

Idag ska jag laga Chili Con Carne till familjen, för vi har matlagningsprov på Tisdag, och det är alltid bäst att öva.

//Yoizan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0