Sverige utslagna!

Anna gick inte vidare till Eurovision Song Contest finalen, och det är jag grymt besviken för.
Asså, inte för att Anna gjorde ett så dåligt jobb, det far fantastiskt. Men frågan är hur folket röstade och hur juryn tänkte. Det kan man dessvärre inte rå för eller göra något åt. Men vi förtjänade verkligen en finalplats!!!
Jag känner mig tom nu, och för första gången är inte Sverige med i finalen.
Det har faktiskt gått sämre och sämre för oss hela tiden just nu. Vi hamnar utanför dem 15 bästa, och nu hände det värsta som kunde ha hänt.
Men även så finns det faktiskt ett par länder som också blev chockerat utslagna. Vissa av länderna är Kroatien och Slovakien.
Nu hoppas jag på att Tyskland tar hem hela segern, men det gör inget att Georgien och Vitryssland vinner.
Inför ESC: Del 7

Kommentarer
Postat av: Jacqline

Det kommer ett nytt år snart igen, då får vi skicka ett grymt bra bidrag! :)

2010-05-29 @ 14:35:32
URL: http://jacqlinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0