Masquerade ute nu!!!

Idag släpptes Eric Saades debutalbum Masquerade som innehåller bland annat singlarna Manboy och Sleepless.
Tycker att det är jätteroligt. Dessvärre har jag fortfarande inte albumet, och jag kan änsålänge bara lyssna på låtarna (förrutom Masquerade, Manboy och sleepless) via ett smakprov från Itunes.
Hoppas att jag snart kan börja lyssna på alla låtarna från albumet, och att jag verkligen njuter av dem, för det ser ut som att låtarna faktiskt är väldigt bra då jag lyssnar på dem från Itunes. Jag kan verkligen inte vänta.

Någon har lagt ut alla låtar från albumet på youtube!!! Tack 96Johnsson!!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

jag har albumet, så braaaa! :)

2010-05-22 @ 00:34:06
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0