Jaha, då blir finalen halvförstörd också...

Förra veckan var en rätt brutal vecka. Jag missade melodifestivalen för att jag skulle till Stockholm med familjen och träffa en massa släktingar i en lokal.
Den här veckan kommer också bli förstörd, men jag får väl vara glad över att vi ska vara hemma hos någon som har en teve hemma hos sig.

Släkten som vi ska vara hemma hos kunde inte komma till Stockholm (och ett par som jag kände ville helt o hållet inte, och det respekterade föräldrarna).
Så den här lördagen så kommer vi att vara hemma hos dem och ha någon typ av fest.
Ändå så har jag hört att festen slutar 20.00, den tiden som Melodifestivalen börjar.
Problemet blir väl hur vi ska ta oss hem på den otroliga korta tiden, med tanke på att husen ligger runt 17 km ifrån varandra.
En annan sak är ju att det faktiskt nästan bara är min familj som är intresserade av melodifestivalen, och inte minst jag skulle hellre välja melodifestivalen före släktingarnas fest.

Så hur ska det här gå till då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0