Regn, regn och mer regn!!! :(

Sen fredag så har det börjat regna otroligt mycket.
Jag har faktiskt spenderat rätt så mycket tid utomhus mellan fredagen och söndagen, och varje gång så kommer man in jätteblöt med den känslan av att vela värma sig i sin säng. Men det har samtidigt varit nödvändigt att gå ut.
Jag har ingen aning om vilket väder det kommer att bli imorgon, men förhoppningsvist blir det sol om jag får drömma.
Tycker att solen borde komma lite oftare nu. Det är faktiskt juni, månaden då det egentligen ska vara tänkt att vara varmast under hela året, och sommarlovet har även verkat starta med regn, vilket verkar tråkigt...
Även imorgon har jag planerat att gå ut, och då hoppas jag inte på ett regnigt väder, för det kan hända att jag får stanna hemma om det blir så allvarligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0