Spela in mina drömmar

Jag har börjat märka att jag har börjat drömma mer än vad jag vanligen brukat göra.
Drömmarna har inte handlat om samma sak direkt, men jag blir ändå så nyfiken av nåt slag.
En utav drömmarna har handlat om att jag skulle börja på en helt ny skola, inte direkt så speciellt med den där drömmen eftersom jag minns att jag bara gick vilse.

En dröm som hade inatt handlade om att alla i min klass skulle göra en slags tjänst någonstans, men jag hade ingen aning. Jag och min kompis skulle till samma tjänst, och jag ville inte fråga om vad vi skule göra.
Plötsligt så kom vi fram till *********** (bortglömt namn), och där skulle vi svetsa träd som det såg ut, men i själva verket så såg det inte ut som om vi skulle göra det. Asså, vi pratade inte med någon på det där stället, så jag var grymt nervös ifall vi skulle bli utkastade och skällda, men min kompis som var med verkade inte lika nervös, utan helt o hållet gjorde jobbet.

Mer av den där drömmen tror jag inte att jag kom ihåg, för att jag verkade ha vaknat då.
I alla fall, det händer ofta, och verkligen att drömmar kommer, men det är ingen tvekan om att srömmarna glöms bort. Kanske när jag har börjat vakna till o med.
Synd bara att det inte fanns någon speciell teknik som man kunde spela in sina drömmar, och kolla på dem.
Jaja, hoppas att något blir av med det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0