Krisar det nu?

Jag vet inte vad jag ska äga...
Idag har jag nog enligt mig själv suttit framför datorn, kollat på repriset av melodifestivalen, samt spelat lite mer...
Jag har suttit vid mina böcker sammanlagt ungefär 20 minuter, men den klara anledningen till just det, det måste nog vara min lust.
Att jag brukar sitte framför datorn ibland kan nog bero på bland annat ESC säsong. Men även andra saker utanför det. Men jag finner inge ord till vad det skulle kunna vara.
Men nu undrar man om det hela krisar.

På torsdag har jag engelska prov och dagen efter på fredag så har jag NO prov (kemi, sista chansen att höja betygen!).
Nu undrar jag själv varför jag är som om jag inte vill plugga. Jo, den klara anledningen enligt mig kanske är för att jag helt o hållet tror att jag redan kan allting (eller åtminstonde för ett högt betyg).
Det känns dumt tycker jag, för på matte provet som jag hade förra veckan så trodde jag faktiskt (eller vid detta tillfälle så visste jag) att jag kunde allting, men när provet började, så fanns det ett par frågor som jag satt och tvekade på.
Och sedan när vi fick tillbaka proven, vad hade jag fått då? Jo, ett j*vla G!!!
Det kändes nästan som att jag ville skrika åt min matte lärare, men istället så blev jag bara besviken över det hela.

Jag kanske borde göra åt det nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0